mandag 8. mars 2010

10,5

Magisk tall, 10,5. Det er antall deilige timer jeg har sovet i natt! Hoho. Jeg trengte det, virkelig..

Lørdagen starta med at Lillehammer slo Oilers 2-0 hjemme i Kristins Hall, deiligdeilig!
I kveld er forresten 3. kvartfinalekamp, så det blir riktig så spennende. Alt er jo fremdeles åpent.

Lørdagen fortsatte så med bursdagsvors hos ei jeg jobber med, en kveld som innehold greit med fyll, for å si det sånn.Den inneholdt også frieri, vandring ute i snøen uten sko, høye barkrakker og mye latter. Jeg har ikke hatt det så artig på lenge, men jeg er stygt redd for at folk lo mer av enn med. Uansett, jeg forlot de andre når de dro på byen, og det var nok riktig så greit.

Søndag var rett og slett bare skikkelig ugrei. Det er første gang jeg virkelig har slitt med å følge med på hockey, men jeg måtte jo opp i hallen og se U19-gutta ta seriegull.
Resten av dagen lå jeg rett og slett på sofaen.


Jeg forelska meg forresten virkelig i den her på lørdagen! Badekåpe i str 6 år elns, for de som måtte lure. Vrang er den også!

Nå er jeg klar for å sette igang med ny uke, så hei!

~ Anita FK ~

Ingen kommentarer: