søndag 28. februar 2010

09/10 sesongen går mot slutten...

Den siste seriekampen er her, og den kom faktisk litt brått på!
For litt over ett års tid siden gjorde jeg meg klar til å se Lillehammer ta bronse i den siste kampen for sesongen, i dag skal jeg bare se de sikre 5plassen. Ikke at det er noe å sikre, for ingen kan ta den, og Lillehammer kan ikke komme lenger opp. Det har vært en sesong som har inneholdt det meste en hockeysesong skal inneholde, og man kan vel ikke si seg misfornøyd med en 5 plass. Det er jo innenfor målsettinga som ble satt før sesongen.
Så får man se da, om det går bedre i sluttspill i år enn årene før. Det er lov å håpe! Og snart begynner spenninga med hvem som blir, hvem som drar og hvem som kommer. Jeg vil igrunn beholde de fleste fra i år, få opp noen fler fra rekruttlaget og investere i en ny keeper. Men det er ikke jeg som bestemmer i år heller, så vi får se da.


Men nå skal jeg finne på noe givende å gjør! Faktisk lurte jeg på å gå på ski, men jeg tror jeg er for lat i dag også jeg altså..

Ha en fin søndag!

~ Anita FK ~

Ingen kommentarer: