mandag 22. februar 2010

GO AWAY!!!!

Seriøst, nå er jeg så jævli lei alt som har med snø, kulde, glatte veger og biler å gjør at jeg bare ønsker vinter`n langt, laaaangt vekk. Hadde det ikke vært for at det bare er plastikk og dritt på`n hadde jeg gjort om bilen min til bilcrossbil med det samme, den ser snart ut som en uansett!
Nei uff, det er vel ikke så ille. Nok ett blinklysglass og nye 500kr ut av lomma (når jeg gidder og har råd riktignok) og en finfin bulk. Jeje. Nå skal denne bilen få gå til den dør, rett og slett.

Oilers2 vant forresten begge kampene sine 6-2 i helga, og det var jo såå morsomt! Ingen av kampene var sånn kjempe kamper, men de måtte jo gjøre det beste ut av det med det laget de møtte, stakkar. Hæhæ. Og det er alltid gøy å se på stjerna i aksjon. Det ble noen poeng på han på disse to kampene også, nicenice.

Ellers vier jeg livet mitt til ei bok, som begynte så kjedelig, men som jeg nå har helt hekta av. Jeg hang ikke helt med til å begynne med, men det går seg jo til. Kanskje om jeg bare hadde begynt å konsentrere meg litt også så hadde det blitt riktig så bra.

Men ja, jeg får finne meg noe mat mens jeg venter på broder`n..
Er det ikke bare finfint dere? Hurra for meg!

~ Anita FK ~

Ingen kommentarer: