lørdag 27. februar 2010

Late dager = elsk

Det er så sinnsykt godt med helg! Seriøst, jeg sier meg enig med start.no, det yrket jeg passer best til er og blir Arbeidsledig. Haha. Synd man ikke har råd til det.
Neira. Men hadde jeg vinni noen millioner skulle jeg trappa ned litt, læxxa mer, og tatt livet med ro minst 4 dager i uka. Også skulle jeg kjøpt meg feriehus i Karlstad. Oh yes, Karlstad. Andre kjøper seg hus i Spania, men jeg vettu, jeg nøyer meg med Sverige. Også hadde jeg såklart investert i en annen bil, og 3 bilcrossbiler, minst. Det hadde vært livet ♥

Men nå må jeg faktisk gå.
Neida, jeg må ikke, jeg kan bli litt til?
Haha. Yeah yeah. Jeg tror ikke jeg har noe givende å si, så nå skal jeg stikke på soverommet og hente DVDspillern min også skal jeg sette på Madagaskar 2. 1er`n var jo bra, så da krysser jeg fingra for at denne er det også.
Noen som har sett`n?


~ Anita FK ~

Ingen kommentarer: