fredag 26. februar 2010

Hva faen?!? PÅ EN LØRDAG?!?

Da jeg brått ble revet ut av min dype søvn 06.30 i dag var overskriften min umiddelbare reaksjon - jeg trodde det var lørdag! Noe så vondt å finne ut at det bare var fredag.... Jeg er så sykt klar for helg jeg nå, mer klar enn noen gang!
Jeg begynner ikke på jobb før halv 10 i dag, men jeg har things to do, også må jeg være på apoteket til halv 9. Jeg må ha mer slik injeksjonsvæske, også skal jeg opp på legekontoret etterpå og få denne væsken..... I RÆVVA! Haha. Neida. De kaller det hofta, men jeg syns det er så langt ned at det kan regnes som rævva. Og det jeg får er B12 vitaminer. Men siden jeg aldri veit hvor lenge jeg må vente på å få den så er det greit å være der i god tid. Jeg har sitti der i en times tid før jeg, så..

Men det var ikke bare kjipt å våkne i dag da, for jeg våknet til den fantastiske nyheten om at superbacken vår Kenneth Madsø har signert to år til! En gledelig nyhet.

Darrel Hay og Kenneth Madsø. Fra gd.no.

Etter jobb i dag så reiser jeg til Jordal for å se Madsø og resten av gutta møte Vålerenga, så jeg får forte meg og finne fram det jeg skal ha med, før jeg må reise.

Have a nice day!

~ Anita FK ~

Ingen kommentarer: